Załatwianie spraw
Wszystkie sprawy przyjmowane są na piśmie i rejestrowane w dzienniku korespondencyjnym a ich rozpatrzenie następuje wg kolejności wpływu.
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw:
- Skargi, zażalenia i uwagi dotyczące realizacji rozkładów jazdy, zachowania się prowadzących autobusy można składać osobiście lub pisemnie u kierownika ds. eksploatacji – Jacka Remiszewskiego lub w sekretariacie
- Wnioski, podania i uwagi można składać pisemnie lub osobiście w sekretariacie SPA „Klonowica” Sp. z o.o.; tel. (91) 432-84-00
Skargi należy składać:
- Osobiście w sekretariacie spółki,
w dni robocze w godzinach od 07:00 do 15:00;
- Za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail)
na adres: sekretariat@spak.pl; - Za pośrednictwem poczty tradycyjnej
na adres:
Szczecińskie Przedsiębiorstwo Autobusowe Klonowica Sp. z o.o.
ul. Klonowica 3c
71-241 Szczecin
Informacje o publikacji
Data publikacji: 27.05.2016 13:21.
Autor: Jolanta Wiśniewska.
Data modyfikacji: 12.12.2017 11:40.
Dokonujący zmian: Krzysztof Kopczyński.
Statystyka
Liczba odsłon w dniu dzisiejszym: 1.
Liczba odsłon od dnia publikacji: 2823.