Przejdź do głównej treści Przejdź do menu witryny
logo bip

Biuletyn Informacji PublicznejSzczecińskiego Przedsiębiorstwa Autobusowego "Klonowica" Sp. z o.o.

Załatwianie spraw

Wszystkie sprawy przyjmowane są na piśmie i rejestrowane w dzienniku korespondencyjnym a ich rozpatrzenie następuje wg kolejności wpływu.


Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw:

  • Skargi, zażalenia i uwagi dotyczące realizacji rozkładów jazdy, zachowania się prowadzących autobusy można składać osobiście lub pisemnie u kierownika ds. eksploatacji – Jacka Remiszewskiego lub w sekretariacie
  • Wnioski, podania i uwagi można składać pisemnie lub osobiście w sekretariacie SPA „Klonowica” Sp. z o.o.; tel. (91) 432-84-00

Skargi należy składać:

  • Osobiście w sekretariacie spółki,
    w dni robocze w godzinach od 07:00 do 15:00;
  • Za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail)
    na adres: sekretariat@spak.pl;
  • Za pośrednictwem poczty tradycyjnej
    na adres:
    Szczecińskie Przedsiębiorstwo Autobusowe Klonowica Sp. z o.o.
    ul. Klonowica 3c
    71-241 Szczecin

Informacje o publikacji

Data publikacji: 27.05.2016 13:21. Autor: Jolanta Wiśniewska.
Data modyfikacji: 12.12.2017 11:40. Dokonujący zmian: Krzysztof Kopczyński.

Statystyka

Liczba odsłon w dniu dzisiejszym: 4.
Liczba odsłon od dnia publikacji: 1043.